02
april
2024
|
16:39
Europe/Amsterdam

Etos verwelkomt - als eerste drogist in Nederland - e.l.f. in het assortiment

Vanaf vandaag is e.l.f. verkrijgbaar bij Etos. Als een snel groeiend cosmeticamerk blijft e.l.f. winnen aan populariteit onder een steeds grotere doelgroep, dankzij hun on trend aanbod voor een aantrekkelijke prijs. Etos is de enige drogisterij in Nederland die e.l.f. aanbiedt. Het merk is een favoriet bij Gen Z en Etos beschouwt deze nieuwe toevoeging als een verrijking aan haar beauty assortiment.

Het Amerikaanse cosmeticamerk e.l.f. heeft in een recordtijd een stevige positie op de beautymarkt bemachtigd. De letters uit de merknaam staan voor eyeslips en face en vormen samen de belangrijke pijlers voor hun producten die wereldwijd zo’n groot succes zijn. Goede make-up en verzorgingsproducten met een vriendelijk prijskaartje; dat is wat e.l.f. haar klanten biedt. De missie van het merk is om het beste van schoonheid naar elk oog, lip en gezicht te brengen en dit te doen met positiviteit, inclusiviteit en toegankelijkheid. 

Etos wil zich onderscheiden door beauty voor iedereen toegankelijk te maken. Het assortiment van de drogist is een goede afspiegeling van alle beautyrelevante doelgroepen. Van jonge tieners die net beginnen met experimenteren tot aan de klassieke beautygebruiker die vooral kwaliteit voor een goede prijs wil en liever niet teveel verrast wil worden. En alles daartussen. Etos wil de jongere doelgroep verleiden en laten zien dat Etos alles in huis heeft om jezelf te trakteren op een nieuwe look, elke dag weer! Etos en e.l.f. streven samen naar betekenisvolle producten voor elke beautyliefhebber. 
 
De toevoeging van e.l.f. vormt een waardevolle uitbreiding van het bestaande productportfolio van Etos. Het cosmeticamerk lanceert regelmatig producten die viral gaan op TikTok en andere social media platformen. Met de komst van e.l.f. brengt Etos altijd de laatste beautytrends naar de winkels.

“Als Etos hebben we de unieke positie om beauty toegankelijk te maken voor iedereen. Dit doen we met ons uitgebreide cosmetica portfolio dat onder meer een aantal exclusieve merken bevat. Dat we als enige drogist van Nederland e.l.f. toevoegen aan ons assortiment, sluit hier perfect op aan. Met de komst van e.l.f. versterken we ons assortiment voor de Gen Z doelgroep en bieden we hen altijd de laatste beautytrends voor een toegankelijke prijs", aldus Lynne Bruning - van Gessel, commercieel directeur bij Etos.
 
Etos is de enige drogisterij in Nederland die e.l.f. aanbiedt en weet zich hiermee te onderscheiden. Met de komst van zowel de make-up als verzorgingsproducten van e.l.f. biedt Etos een sterk beautyassortiment voor Gen Z. Vanaf heden is e.l.f. verkrijgbaar bij Etos, zowel online als in de winkels. In meer dan 180 winkels verspreid door Nederland zal een uitgebreid assortiment beschikbaar zijn, de overige winkels zullen een assortiment van populaire items aanbieden, waaronder Glow Reviver Lip Oil, Halo Glow Liquid Filter, Power Grip Primer en Halo Glow Blush Beauty Wand.

Etos presenteert: 'Treat yourself bij Etos' 

Ook voor de jonge doelgroep heeft Etos alles in huis om iedere dag te genieten van een nieuwe look. Het merkt trapt daarom in april de ‘Treat yourself bij Etos’ campagne af. Een campagne, inclusief een pop-up store op twee locaties in Nederland, gericht op Gen Z en het brede assortiment dat Etos biedt voor een dagelijkse vernieuwende look….wordt vervolgd!