02
februari
2022
|
11:59
Europe/Amsterdam

Etos zet verder in op verbeteren well-being

De campagne Lang leve je Lijf van Etos is van start. Etos is de well-being partner van Nederland. De drogisterijketen wil klanten helpen gezond te blijven door bewustzijn en kennis te vergroten over wat ze zélf kunnen doen om gezond te blijven. Etos geeft hiervoor persoonlijk advies en toegankelijke oplossingen voor hun lijf. Het fysieke lijf, maar ook het mentale, onzichtbare deel van het lijf. Want realiseer je je wel eens hoe bijzonder je lijf is wanneer het ‘gewoon’ goed werkt? Je denkt er niet altijd over na, maar je lijf is iets buitengewoon magisch.

Deze liefde voor het lijf wordt onderstreept met de nieuwe merkregel van Etos: Lang leve je Lijf.

Madelon Altena-Bogers, Head of Marketing bij Etos: “We mogen best wat trotser zijn op ons bijzondere lijf: vieren hoe bijzonder het functioneert of juist de wens uitspreken dat het lijf ons nog lang van dienst zal zijn - of gauw weer zal herstellen. Doordat je bewust wordt van wat je lijf allemaal voor je doet, ga je het meer waarderen en er hopelijk nóg beter voor zorgen. Zodat je je beter en beter voelt en nóg meer straalt. ‘Lang leve je lijf’ dus!”

De eerste product-campagne die voortvloeit uit de nieuwe strategie is ontwikkeld door NEEW.  In deze campagne verwondert Etos zich over de bijzondere manier waarop ons lijf zonlicht omzet naar vitamine D. Dat doet ons lijf gewoon maar eventjes! En Etos laat zien hoe je die vitamine D-voorraad in stand kan houden - ook als je in de wintermaanden te weinig buiten komt.

Credits:

Klant: ETOS – Madelon Altena-Bogers, Wilian Hulshof, Inge Ruijgrok

Bureau: NEEW

Productie: Holy Fools, Plus one

Regie: Bibian Bingen